Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

22 Şubat 2015 Pazar

Svit Kavy

Світ Кави 
Kahve Dünyası

Kahve Dünyası anlamına gelen Svit Kavy, söylediklerine göre Lviv’in en iyi kahvecilerinden biriymiş. Buna dayanarak Lviv'deki ilk sabah kahvaltım için bu mekânı tercih etti. Sabahleyin az sayıda müşteri vardı içeride. İngilizce bilmeyen personelle güç bela anlaştıktan sonra tuzlu bir şeyler istediğimi bir şekilde anlattım ve üst kata çıktım.

Ne tuhaftır ki, alt katla üst katın menüsü farklıymış. Alt katta yer alan bir kahve yukarıda olmayabiliyor ya da üst kattaki bir sandviç türü aşağıda servis edilmiyor. Ukraynalıların kafa yapısını pek çözemedim! Nihayetinde bir nefis bir peynirli sandviçle güzel bir kahve ısmarladım ve kahvaltımı yaptım. İçerinin dekorasyonunda dinî ögelerin; resim ve ikonaların çokluğu dikkatimden kaçmadı. Ukraynalıların çok dindar olduğuna Ukrayna kültürü yazımda değinmiştim…

Giderseniz, gönül rahatlığıyla uğrayabilirsiniz.

İç tasarım gayet hoş
Nefis peynirli sandviçimle kahvem
Üst katın barı
Adres: Katedralna Meydanı, No:6, Lviv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder